top of page
  • Hogyan tudok rendelni?
    Tegye a kívánt termékeket a kosárba. Ezt követően kövesse az utasításokat az adatok megadásakor, majd zárja le a folyamatot a fizetéssel.
  • Törölhetem vagy módosíthatom a rendelésem leadás után?
    A rendelést a leadást követően nem lehet törölni. Ha módosítani szeretné rendelését, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot az info@hyper-hydro.com címen. Lehetőségeinkhez mérten igyekszünk eleget tenni kérésének.
  • Hogyan követhetem nyomon a rendelésemet?
    A rendelés után e-mail-en kap egy nyomkövetési számot. Ezzel a számmal tudja nyomon követni rendelését a szállító cég weboldalán.
  • Mi a teendő, ha a rendelésem hibás vagy hiányzik belőle egy tétel?
    Ha a rendelése elveszett, hiányos vagy megsérült a szállítás során, kérem haladéktalanul vegye fel velem a kapcsolatot. Ha a kiszállításkor fizikai sérülést tapasztal a csomagoláson, akkor a rendelés átvételét tagadja meg és írassa fel a problémát a futárral a szállítási dokumentumra. Ezt követően írja meg rendelésszámát és részletesen problémáját, a sérült csomagolásról készített képet, pedig küldje el a Hyper Hydro-nak. Ezután tudom felvenni a kapcsolatot a szállítmányozó céggel és intézkedni ügyében. Bejelentése mielőbbi megoldására törekszem.
  • Milyen termékek érhetők el a honlapon?
    A PoolStar hivatalos viszonteladói vagyunk. Ez a Társaság több évtizedes múlttal és kiemelkedő tapasztalattal rendelkezik csúcskategóriás medence, spa és vízisport eszközök gyártásában. A minőség garantált.
  • Mi a garancia feltétele?
    A garancia két év. Felhívjuk figyelmét, hogy a vásárlók, akkor élhetnek a jótállással, ha a műszaki hibát észleléstől számított két héten belül bejelentik. További információkért tekintse át Általános Szerződési Feltételeinket.
  • Van javítási szolgáltatás?
    Amennyiben a javítási igényt a két éves garanciális időszakon túl nyújtja be, akkor Hyper Hydro felveheti a kapcsolatot a gyártó céggel. A becsült javítási árajánlatot jelezzük Önnek, ez egy hónapig érvényes.
  • Hogyan tudom felvenni a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal?
    Kérem küldjön e-mail-t a info@hyper-hydro.com címre, igyekszünk mihamrabb felvenni Önnel a kapcsolatot.
  • Mennyi idő a kiszállítás?
    A szállítási idő a rendelt terméktől és a rendelés helyétől függően változhat. A rendelések feldolgozása általában három és öt munkanapon belül megtörténik. A kiszállítás legalább tizenöt munkanapot vesz igénybe.
  • Ki szállítja ki a terméket?
    Számos szállítmányozóval dolgozunk együtt azért, hogy megrendelése időben, megfelelő állapotban és megbízható módon legyen kézbesítve. A Magyar Posta Zrt. csak belföldi csomagfelvételt tud vállalni, ezért vásárlóink nem tudják igényelni a szolgáltatásukat.
  • Van lehetőség rövidebb szállítási időre?
    Jelenleg ez a szolgálatás nem elérhető nálunk. Azonban, ha gyorsabb szállításra van szüksége, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot és lehetőségeinkhez mérten felgyorsítsuk a kiszállítást.
  • Mi történik, ha a rendelésem elveszik vagy megsérül a szállítás során?
    Ha a rendelése elveszett, hiányos vagy megsérült a szállítás során, kérem haladéktalanul vegye fel velem a kapcsolatot. Ha a kiszállításkor fizikai sérülést tapasztal a csomagoláson, akkor a rendelés átvételét tagadja meg és írassa fel a problémát a futárral a szállítási dokumentumra. Ezt követően írja meg rendelésszámát és részletesen problémáját, a sérült csomagolásról készített képet, pedig küldje el a Hyper Hydro-nak. Ezután tudom felvenni a kapcsolatot a szállítmányozó céggel és intézkedni ügyében.
  • Milyen fizetési lehetőség van?
    Tekintettel arra, hogy a Hyper Hydro nagy értékű termékeket forgalmaz, nincs lehetőség utánvétes fizetésre.
bottom of page