Gyakori kérdések
Hogyan tudok rendelni?
Tegye a kívánt termékeket a kosárba. Ezt követően kövesse az utasításokat az adatok megadásakor, majd zárja le a folyamatot a fizetéssel.
Törölhetem vagy módosíthatom a rendelésem leadás után?
A rendelést a leadást követően nem lehet törölni. Ha módosítani szeretné rendelését, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot az info@hyper-hydro.com címen. Lehetőségeinkhez mérten igyekszünk eleget tenni kérésének.
Hogyan követhetem nyomon a rendelésemet?
A rendelés után e-mail-en kap egy nyomkövetési számot. Ezzel a számmal tudja nyomon követni rendelését a szállító cég weboldalán.
Mi a teendő, ha a rendelésem hibás vagy hiányzik belőle egy tétel?
Ha a rendelése elveszett, hiányos vagy megsérült a szállítás során, kérem haladéktalanul vegye fel velem a kapcsolatot. Ha a kiszállításkor fizikai sérülést tapasztal a csomagoláson, akkor a rendelés átvételét tagadja meg és írassa fel a problémát a futárral a szállítási dokumentumra. Ezt követően írja meg rendelésszámát és részletesen problémáját, a sérült csomagolásról készített képet, pedig küldje el a Hyper Hydro-nak. Ezután tudom felvenni a kapcsolatot a szállítmányozó céggel és intézkedni ügyében. Bejelentése mielőbbi megoldására törekszem.
_edited.jpg)